Rizk logo

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

OPĆI UVJETI POSLOVANJA ZA KORIŠTENJE USLUGA NA INTERNETSKOJ STRANICI WWW.RIZK.HR

Verzija 1.0 koja se primjenjuje od 1. siječnja 2020.

Tumačenje

Svaka valuta izražena u eurima u ovim uvjetima i odredbama smatra se ekvivalentom u hrvatskim kunama.

1. UVOD

1.1 Korištenjem i/ili posjetom bilo kojeg dijela internetske stranice www.Rizk.hr („Internetska stranica“) ili otvaranjem računa na Internetskoj stranici pristajete da vas obvezuju:

1.1.1 Opći uvjeti poslovanja, na ovoj stranici

1.1.2 Politika privatnosti

1.1.3 Sva pravila igre

1.1.4 Svi uvjeti i pravila promocija, bonusa i posebnih ponuda koje se povremeno mogu naći na Internetskoj stranici.

1.2 Svi gore navedeni uvjeti poslovanja zajedno nazivaju se „ti Uvjeti“, „Uvjeti“ ili „ovi Uvjeti“.

1.3 Molimo pažljivo pročitajte Uvjete prije nego što ih prihvatite. Ako se ne slažete s prihvaćanjem i obvezivanjem na ove Uvjete, nemojte otvarati račun ili nastaviti s korištenjem Internetske stranice. Vaša daljnja upotreba internetske stranice predstavlja prihvaćanje Uvjeta.

1.4 Svako upućivanje na kontakt s korisničkom podrškom odnosi se na kontaktnu poveznicu podrska@Rizk.hr

2. UGOVORNE STRANE

2.1 Ovom internetskom stranicom upravlja Top Games d.o.o. („mi“, „naša“, „mi“ ili „Društvo“), tvrtka osnovana po zakonima Republike Hrvatske pod registarskim brojem MBS: 08120415 i OIB: 96343781700 s poslovnim sjedištem na adresi Kraljevićeva ulica 30, Zagreb, Hrvatska. Top Games d.o.o. je licencirano od strane Ministarstva financija Republike Hrvatske, koje je izdalo odobrenje za priređivanje igara na sreću u casinima putem interneta broj: Klasa: UP/I-461-03/19-01/17 i Ur.br.: 513-07-21-01-20-4 od 23.07.2020.

2.2 U ovim Uvjetima:

2.2.1 upućivanje na „Uplaćena sredstva“ znači sredstva koja položite na svoj račun igrača, u svakom slučaju koja nisu utrošena (uložena) za igru, uključujući igranje ili oklade koje još nisu obrađene, plus „Dobitke“

2.2.2 upućivanje na „Bonus sredstva” znači sva sredstva koja kreditiramo na vaš račun igrača putem bonusa ili promocije i bilo koji dobitak stvoren od bonusa koji se ne može odmah podići ili iskoristiti u gotovini i sve dobitke ostvarene s bonus sredstvima koji podliježu neispunjenim zahtjevima odigravanja

2.2.3 upućivanje na „Sva sredstva“ znači i Uplaćena sredstva i Bonus sredstva te

2.2.4 upućivanje na „Dobitke“ znači na bilo koji dobitak od igranja zarađenih novcem koji ste položili na svoj račun igrača i dobici od bilo kojeg bonusa koji ne podliježe uvjetima odigravanja ili za koji su zadovoljeni uvjeti odigravanja.

3. IZMJENE UVJETA KORIŠTENJA

3.1 Možda ćemo trebati izmijeniti Uvjete iz više razloga, uključujući, među ostalima, iz komercijalnih razloga ili u skladu s novim zakonima i propisima. Najnoviji su Uvjeti dostupni na internetskoj stranici, a datum stupanja na snagu naveden je na vrhu ovih Uvjeta.

3.2 Obavijestit ćemo vas o značajnim izmjenama ovih Uvjeta prije nego što oni stupe na snagu. Obavijestit ćemo vas o svim bitnim izmjenama ili bilo kojim drugim izmjenama Uvjeta o kojima vas želimo obavijestiti, e-mailom ili stavljanjem obavijesti na internetsku stranicu. Prije stupanja na snagu bilo kakvih značajnih promjena, od vas će se zatražiti da potvrdite da ste pročitali i prihvatili nove uvjete. U slučaju da to ne učinite, možete u bilo kojem trenutku podići svoja sredstva i zatvoriti račun.

4. VAŠ RAČUN

4.1 Da biste se kladili ili igrali igre putem Internetske stranice, morat ćete otvoriti račun na Internetskoj stranici („Vaš račun igrača“). U slučaju da se registrirate ili uplaćujete putem elektroničkog ID-a ili bilo kojeg drugog sličnog oblika elektroničke provjere, ovlašćujete nas da primamo vaše osobne podatke iz takvog sustava treće strane i na temelju tih podataka kreiramo Vaš račun igrača.

4.2 Zbog raznih zakonskih ili komercijalnih razloga ne dopuštamo da račune otvaraju ili upotrebljavaju korisnici sljedećih ograničenih jurisdikcija („Ograničena jurisdikcija“): SAD (i njihova vanjska područja pod vlašću, vojne baze I teritoriji uključujući ali ne ograničeno na Američka Samoa, Guam, Maršalovi otoci, Sjevernomarijanski otoci, Portoriko, i Djevičanski otoci), Afganistan, Alžir, Angola, Angvila, Antigva i Barbuda, Argentina, Aruba, Australija, Austrija, Armenija, Azerbajdžan, Bahami, Barbados, Belgija, Belize, Benin, Bermudi, Butan, Bonaire (Sveti Eustahije i Saba), Bocvana, Otok Bouvet, Britanski Indijskooceanski teritorij, Bugarska, Burkina Faso, Burundi, Kambodža, Kamerun, Zelenortska Republika, Kajmanski otoci, Srednjoafrička Republika, Čad, Kina, Božićni otok, Kokosov otok, Komori, Demokratska Republika Kongo, Cookovo Otočje, Kostarika, Obala Bjelokosti, Kuba, Curacao, Cipar, Češka Republika, Danska, Džibuti, Dominka, Dominikanska Republika, Ekvador, Egipat, Salvador, Ekvatorska Gvineja, Eritreja, Estonija, Etiopija, Fidži, Francuska, Francuska Gijana, Francuska Polinezija, Francuski južni i antarktički teritoriji, Gabon, Gambija, Gana, Grčka, Grenland, Grenada, Gvadalupa, Guatemala, Gvineja, Gvineja Bisau, Gvajana, Haiti, Otok Heard, Sveta Stolica (Država Vatikanskog Grada), Honduras, Hong Kong, Mađarska, Indonezija, Iran (Islamska Republika), Irak, Irska, Izrael, Italija, Jamajka, Jordan, Kazahstan, Demokratska Narodna Republika Koreja, Kuvajt, Kirgistan, Narodna Demokratska Republika Laos, Latvija, Lesoto, Liberija, Libija, Litva, Madagaskar, Malavi, Malezija, Maldivi, Mali, Martinik, Mauritanija, Mauricijus, Majota, Mikronezija, Crna Gora, Montserat, Maroko, Mozambik, Mjanmar, Namibija, Nauru, Nepal, Nova Kaledonija Nikaragva, Niger, Nigerija, Niue, Otok Norfolk, Oman, Pakistan, Palau, Država Palestina, Panama, Papua Nova Gvineja, Filipini, Pitkairn, Poljska, Portugal, Reunion, Rumunjska, Ruanda, Sveti Bartolomej, Sveta Helena (Ascension i Tristan da Cunha), Sveti Kristofor & Nevis, Sveta Lucija, Sveti Martin (francuski dio), Sveti Petar i Mikelon, Sveti Vincenet i Grenadini, Samoa, Sveti Toma i Princip, Schleswig-Holstein, Senegal, Sejšeli, Srbija, Sijera Leone, Singapur, Sveti Martin, Slovačka, Slovenija, Salomonovi Otoci, Somalija, Južna Afrika, Južna Džordžija i Južni Sendvič, Južni Sudan, Španjolska, Šri Lanka, Sudan, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Esvatini, Švedska, Švicarska, Sirija, Tadžikistan, Tanzanija (Ujedinjena Republika), Farski Otoci, Timor-Leste, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad i Tobago, Tunis, Turska, Turkmenistan, Turks i Keikos otoci, Tuvalu, Ukrajina, Uganda, Mali udaljeni otoci SAD-a, Urugvaj, Uzbekistan, Vanuatu, Djevičanski otoci (britanski), Valis i Futuna, Zapadna Sahara, Jemen, Zambija, Zimbabve ili druge jurisdikcije u kojima ne pružamo naše usluge prema našem priopćenju s vremena na vrijeme.

4.2.1 Korištenjem Internetske stranice potvrđujete da nemate prebivalište na području Ograničene jurisdikcije. Ako otvorite ili upotrebljavate Internetsku stranicu dok boravite na području Ograničene jurisdikcije: Vaš račun igrača možemo odmah zatvoriti; bilo koji Dobici i Bonus sredstva bit će vam oduzeta i uskraćena. Za obradu bilo koje isplate sredstava možemo naplatiti razumnu naknadu koja odražava točnu procjenu naših troškova. Ovu odredbu ne možete koristiti da biste zatražili povrat novca kada su Uplaćena sredstva plasirana s područja Ograničene jurisdikcije.

4.3 Kad pokušava otvoriti račun ili koristiti Internetsku stranicu, odgovornost je igrača da provjeri je li korištenje naših usluga igara na sreću legalno u tom konkretnom području jurisdikcije.

4.4 Igrač se mora osobno registrirati prateći upute na zaslonu.

4.5 Kad otvorite svoj račun igrača, tražit ćemo da nam navedete osobne informacije, uključujući svoje ime, datum rođenja, OIB, spol, te odgovarajuće podatke za kontakt, uključujući adresu, telefonski broj i adresu e-maila („Vaši podaci za kontakt“). Igrač koji uplaćuje sredstva ili započinje igru kod nas prijavom putem elektroničkog ID-a umjesto da koristi ostale potvrde za prijavu specifična za internetsku stranicu ovlašćuje nas da prikupljamo potrebne informacije za identifikaciju putem trećeg pružatelja usluge.

4.6 Ovime potvrđujete i prihvaćate da, korištenjem usluga na Internetskoj stranici, možete i osvojiti i izgubiti novac.

4.7 Zadana valuta računa bit će u KN.

4.8 Vaš račun igrača mora biti registriran na vaše vlastito, legalno ime. Na ovoj Internetskoj stranici možete otvoriti samo jedan račun i povezan s ovom markom. Svi drugi računi koje naknadno otvorite na ovoj Internetskoj stranici ili na bilo koji drugi način povezani s ovom markom smatrat će se „Dupliciranim računima“. Sve duplicirane račune možemo odmah zatvoriti i:

4.8.1 sva Bonus sredstva bit će vam oduzeta i uskraćena, a sva preostala Uplaćena sredstva (umanjena za Dobitke) bit će vam vraćena na zahtjev (umanjeni za razumne troškove) u skladu s ovim Uvjetima i svim zakonskim ili regulatornim obvezama kojih se moramo pridržavati.

4.8.2 Svaki Dobitak ili bonus koji ste osvojili ili stekli ili (u odnosu na otvorene (neobrađene) igre/oklade) koji se mogu osvojiti ili steći i koji jesu ili mogu biti pripisani Vašem računu igrača i/ili ih možete podići s Vašeg računa igrača tijekom tog vremena dok je Duplicirani račun bio aktivan, bit će vam uskraćen i moći će vam se oduzeti s Vašeg računa igrača ili vratiti nama, a na zahtjev ćete nam vratiti sva takva sredstva koja su isplaćena s Dupliciranog računa.

4.9 Morate ažurirati Vaš račun igrača i svoje podatke. Ako želite zatvoriti Vaš račun igrača, morate u tu svrhu poslati zahtjev na podrska@Rizk.hr. Po zatvaranju računa, sva Bonus sredstva bit će poništena i sva Uplaćena sredstva manje od €3 bit će prisvojena i iskorištena za financiranje u dobrotvorne svrhe odgovornog igranja i drugih sličnih projekata s dobrim namjerama.

4.10 Zatvoreni račun možete ponovno otvoriti tako što ćete se obratiti službi za korisnike tijekom razdoblja pohrane podataka, kao što je navedeno u Pravilima o privatnosti.

4.11 Novčana sredstva korisnika držimo na zasebnom računu odvojenom od računa sredstava Društva. To znači da su poduzeti koraci za zaštitu sredstava korisnika.

4.12 Pod uvjetom da prvo dobijemo od vas određenu suglasnost koja se može i povući, možemo vas obavješćivati o izmjenama na Internetskoj stranici i novim uslugama i promocijama putem e-maila, telefona i SMS-a. Korisnik se u bilo kojem trenutku može isključiti od primanja takvih priopćenja slanjem e-maila na podrska@Rizk.hr ili biranjem rubrike „Moj račun“ – „Moji podaci“.

5. PROVJERA VAŠE DOBI I IDENTITETA

5.1 Potvrđujete da:

5.1.1 Imate najmanje 18 godina ili ste starije dobi kako zahtijevaju zakoni koji se primjenjuju na vas („Zakonska punoljetnost“). Prilikom otvaranja računa morat ćete potvrditi da ste punoljetna osoba. Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno da sudjeluju u igrama na sreću.

5.1.2 Točni su podaci navedeni kod otvaranja Vašeg računa igrača

5.1.3 Zakonit ste vlasnik novca na Vašem računu igrača

5.1.4 Imate prebivalište u području jurisdikcije gdje su dopuštene igre na sreću

5.1.5 Nemate prebivalište na području Ograničene jurisdikcije i

5.1.6 Uplaćeni novac ne potječe ni od kakve nelegalne djelatnosti.

5.2 Društvo poštuje hrvatske i europske zakone, propise i smjernice za sprečavanje pranja novca i financiranja terorizma. Društvo istražuje sumnjive transakcije a, ako je potrebno, Društvo će sastaviti izvještaj o sumnjivoj transakciji nadležnim tijelima (ili drugim odgovarajućim tijelima) („Tijela vlasti“) bez prethodne obavijesti ili daljnjeg upućivanja na vas. Nadalje, u slučaju sumnjivih transakcija, Društvo može obustaviti, blokirati ili zatvoriti račune relevantnih igrača ili više njih i zadržati sva sredstva na relevantnim računima igrača ili više njih kako to zahtijeva zakon i/ili nadležna Tijela vlasti.

5.3 Na našoj Internetskoj stranici možemo provjeriti sve transakcije koje su izvršili igrači kako bismo spriječili pranje novca i sve ostale ilegalne aktivnosti.

5.4 Prihvaćanjem Uvjeta ovlašćujete nas da poduzimamo takve provjere kakve možemo zahtijevati sami ili ih mogu zahtijevati treće strane (uključujući regulatorna tijela i Vlasti) da potvrdimo vašu dob, identitet i podatke za kontakt kako bismo spriječili pranje novca („Provjere“).

5.5 Pridržavamo pravo da odgodimo ili zadržimo bilo kakvo plaćanje na/sa Vašeg računa igrača (uključujući Uplaćena sredstva) dok se ne uvjerimo da su vaš identitet, dob i mjesto prebivališta na odgovarajući način provjereni.

5.6 Moramo provesti provjeru vaše dobi. Ako takva provjera nije dovršena na nama zadovoljavajući način, moramo zamrznuti Vaš račun igrača sve dok uspješno ne potvrdimo da ste stariji od Zakonske punoljetnosti.

5.7 U određenim okolnostima možda ćemo morati kontaktirati s vama i tražiti da nam pružite dodatne informacije kako bismo dovršili Provjere. Možemo izvršiti Provjere identifikacije i potvrde igrača. Društvo će samostalno odlučivati o pristupu utemeljenom na riziku, koji vremenski okvir treba uzeti u obzir u svrhu pokretanja Provjera. Ako nam ne date ili ne možete pružiti takve podatke ili takve informacije nisu zadovoljavajuće, možemo zaključati ili ograničiti Vaš račun igrača dok nam ne date te podatke, a ako ne dobijemo potrebne informacije ili inače ne možemo potvrditi vaš identitet, možemo ukinuti ove Uvjete, zatvoriti Vaš račun igrača i na zahtjev vam možemo vratiti bilo kakva Uplaćena sredstva na vašem računu u trenutku kada smo zaključali ili ograničili Vaš račun igrača, kao i sva sredstva koja su uplaćena nakon što je Vaš račun igrača zaključan, sukladno ovim Uvjetima i osim ako je potrebno da odgodimo ili zadržimo isplatu svih ili nekih vaših Uplaćenih sredstava da bismo ispunili naše zakonske i regulatorne obveze, uključujući naše obveze sprječavanja pranja novca i sprječavanja prijevara.

5.8 Da bismo dovršili naše Provjere, možda ćemo vas tražiti:

5.8.1 Putovnicu, nacionalnu osobnu iskaznicu ili vozačku dozvolu zajedno s nedavnim računom za komunalne usluge (npr. za plin, struju, općinski porez, izvod banke ili štedionice) ne starijim od tri mjeseca

5.8.2 Dokaz vlasništva nad načinom plaćanja – ovisno o korištenom načinu uplate, to može uključivati kopiju korištene kreditne kartice, snimak e-novčanika ili nedavni bankovni izvod

5.8.3 Bilo koje druge dokumente za koje smatramo da su potrebni za dovršavanje naših Provjera.

5.9 U određenim okolnostima možda ćemo morati tražiti i da nam date podatke u vezi s vašim izvorom sredstava i porijeklom imovine. Ovo uključuje dostavu izjave o izvoru sredstava i o porijeklu imovine i sve prateće dokumentacije o deklariranom porijeklu imovine, uključujući, među ostalima, bankovne izvode i platne liste. Zadržavamo pravo da zaključamo Vaš račun igrača i obustavimo daljnje uplate i/ili isplate sredstava ako nam ne dostavite tražene informacije i dokumentaciju.

5.10 Ako se nakon provjere vaše dobi pokaže da ste mlađi od 18 godina, Vaš račun igrača bit će zatvoren i

5.10.1 Vratit ćemo vam Uplaćena sredstva (izuzev Dobitaka) plus sva sredstva koja ste položili, ali su utrošena (uložena) na otvorene (neobrađene) igre ili oklade. Vratit ćemo takva sredstva na račun ili više njih s kojih su uplaćena. Bilo kakva Bonus sredstva bit će vam uskraćena.

5.10.2 U slučaju da igrač mlađi od 18 godina kreira račun, ali se zatim igra ponovo kada bude stariji od 18 godina, smatramo da je svako korištenje našeg sustava prihvaćanje tadašnjih aktualnih uvjeta i nećemo refundirati uplate i dopustiti igraču da zadrži bilo kakav dobitak.

5.11 U slučaju da ne možete potvrditi da ste zakonske punoljetne dobi, onda vam možemo suspendirati Vaš račun igrača. Ako vam se dokaže da ste bili mlađi od zakonske punoljetne dobi u vrijeme kada ste obavljali bilo kakve transakcije s igrama na sreću, tada će:

5.11.1 Vaš račun igrača biti zatvoren, a sva preostala (neiskorištena) Uplaćena sredstva bit će vam isplaćena.

5.11.2 Vam svi Dobici i/ili Bonus sredstva koja ste stekli tijekom takvog vremena biti oduzeta i uskraćena, a vi ćete nam vratiti sva takva sredstva koja su bila podignuta s Vašeg računa igrača.

5.11.3 Vam svi Dobici na Vašem računu igrača biti uskraćeni.
 

6. MIROVANJE I BRISANJE RAČUNA IGRAČA

6.1 Što se tiče zatvaranja računa, prije podnošenja zahtjeva trebali biste podići svoja Uplaćena sredstva s računa. Međutim, ako niste a uvijek pod uvjetom ostatka ove klauzule, pokušat ćemo vam uplatiti Uplaćena sredstva na vaš račun za platni promet u roku od tri (3) dana. Ako imate saldo jednak ili manji od 3 eura ili protuvrijednosti u valuti, automatski ćemo ga oduzeti od vašeg računa i zatvoriti račun. Preostala Bonus sredstva brišu se prilikom zatvaranja računa.

7. KORISNIČKO IME, LOZINKA, INFORMACIJE O KORISNIKU

7.1 Nakon otvaranja Vašeg računa igrača, nikom drugom ne smijete otkrivati (namjerno ili slučajno) svoje korisničko ime i lozinku. Ako ste izgubili ili zaboravili podatke svog računa igrača, svoju lozinku možete preuzeti klikom na poveznicu „Zaboravljena lozinka?“ ispod portala za prijavu.

7.2 Igrači koji se prijavljuju i/ili uplaćuju sredstva pomoću autentifikacije treće strane čuvaju podatke svog glavnog računa zaštićenim i isključivo su odgovorni za sigurnost tih podataka.

7.3 Ne odgovaramo ako postoji neovlaštena uporaba Vašeg računa igrača iz bilo kojeg razloga koji nam se ne može izravno pripisati. Vi ste jedini odgovorni za upotrebu i rad svog računa igrača kao i za sigurnost isprava za pristup Vašem računu igrača.

8. UPLATE NA VAŠ RAČUN IGRAČA

8.1 Ako želite sudjelovati u klađenju ili igranju putem Internetske stranice, morate uplatiti sredstva na svoj račun igrača koji potom možete koristiti za klađenje ili igranje igara. Prihvaćate da ćemo za obradu plaćanja na vaš bankovni račun tražiti podatke o vašem bankovnom računu, uključujući ime banke, broj računa i IBAN broj.

8.2 Uplate se vrše prijenosom novca na račun Društva načinom plaćanja navedenim na Internetskoj stranici. Trenutno dostupni načini plaćanja uključuju debitne kartice, kreditne kartice, plaćanje putem e-novčanika, prepaid bonovi, instant bankarstvo, brze bankovne transfere i bankovne transfere. Društvo zadržava pravo, prema vlastitom nahođenju, promijeniti prihvaćene načine plaćanja. Društvo nadalje zadržava pravo prihvaćanja određenih načina plaćanja samo uz ispunjavanje određenih uvjeta. Društvo ne jamči da su svi načini plaćanja dostupni u svakom trenutku. Da biste provjerili koji su trenutačno dostupni načini uplate i isplate te minimalni iznos uplate i naknade za transakcije molimo posjetite rubriku Uplate na glavnoj stranici naše Internetske stranice. Putem vodiča u nastavku možete pronaći smjernice vremena transakcije za svaki način plaćanja:

• E-novčanici (kao što su Aircash, Skrill itd.): trenutno

• Prepaid bonovi (kao što je A-Bon): trenutno

• Bankovni transfer: 1 – 5 radnih dana

• Kreditne kartice: trenutno

8.3 Ne prihvaćamo gotovinska sredstva ili čekove koji su nam poslani.

8.4 Uplatom novca prihvaćate da nećete vršiti povrat, storniranje ili na bilo koji drugi način otkazati bilo koju uplatu na Vaš račun igrača, a vi pristajete da ćete vratiti i nadoknaditi sve razumne troškove koje ste nam uzrokovali u vezi s povratom, storniranjem ili otkazivanjem bilo koje uplate.

8.5 Društvo može, pod određenim okolnostima, kreditirati Vaš račun igrača takozvanim bonus novcem (koji će biti dio svih Bonus sredstava na vašem računu). Prije nego što Vaš račun igrača kreditiramo bilo kakvim bonus novcem, morate pročitati i prihvatiti uvjete pod kojima će vam biti odobren bonus novac ili promocija. O ovim uvjetima ćemo vas obavijestiti ili na e-mail koja je korištena za registraciju vašeg računa ili putem “prozorčića“ (pop-up) . U bilo koje vrijeme provodimo brojne promocije na Internetskoj stranici. Ako želite pregledati bilo koji od uvjeta primjenjivih na naše promocije, pogledajte: Opći uvjeti ili pravila bonusa u podnožju Internetske stranice.

8.6 Sva Bonus sredstva prikazuju se odvojeno od bilo kojih Uplaćenih sredstava na Vašem računu igrača. Bonus sredstva mogu se podići tek nakon što su pretvoreni u stvarne novčane Dobitke koji čine dio vaših Uplaćenih sredstava. Ako vaš račun igrača sadrži i Uplaćena i Bonus sredstva, ovo je redoslijed kojim se sredstva primjenjuju na odigravanje:

• 1/ prvo, koristit će se vaša Uplaćena sredstva (ako su dostupna) za aktivaciju bonusa. Npr. ako je potrebno uplatiti 100 kn (ili drugu valutu, odnosno iznos) da biste ostvarili pravo na bonus, a u vašim Uplaćenim sredstvima imate 100 (ili više) kn, tada će se prvo koristiti tih 100 kn. Ako uplata sredstava nije potrebna za aktivaciju bonusa ili ako nema takvog uvjeta za bonus, primijenit će se točke 2/ i 3/ niže;

• 2/ drugo, koristit će se sva raspoloživa Bonus sredstva i

• 3/ treće, koristit će se sva preostala Uplaćena sredstva.

Posebni uvjeti o bonusu i promociji bit će objavljeni na Internetskoj stranici zajedno s pokretanjem bilo kojeg bonusa ili promocije. Ako tražite da podignete sva ili neka Uplaćena sredstva koja se u tom trenutku koriste za aktiviranje promocije ili bonusa prije nego što ispunite bilo koji od uvjeta koji se primjenjuju na bilo koja Bonus sredstva (uključujući, među ostalima, sve uvjete odigravanja) ili na drugi način dok je promocija ili bonus aktivan ili na čekanju na Vašem računu igrača, bit će vam poništena bilo koja Bonus sredstva na Vašem računu igrača povezana s relevantnom promocijom ili bonusom u cijelosti. Sva Uplaćena sredstva koja ste položili a koja nisu povezana ni sa kakvim bonusom (tj. koja nisu bila potrebna da biste dobili pravo na Bonus sredstva ili da biste sudjelovali u bilo kojoj promociji) mogu se u bilo kojem trenutku isplatiti i neće rezultirati poništavanjem bilo kakvih Bonus sredstava.

8.7 Vaš račun igrača nije bankovni račun. Novac koji bude uplaćen kod nas na Vašem računu igrača neće ostvarivati kamate.

8.8 U vezi s uplatama sredstava na Vaš račun igrača, dužni ste koristiti samo takve debitne i kreditne kartice i druge načine plaćanja koji su valjani i zakonito pripadaju vama.

8.9 Ako vršite uplatu koristeći banku ili pružatelja usluga platnog prometa denominirane u nekoj drugoj valuti od one koja je povezana s Vašim računom igrača, imajte na umu da vam mogu nastati troškovi konverzije koje vam naplaćuje banka ili pružatelj usluga plaćanja. Ne pružamo usluge konverzije valuta i ako imate bilo kakvih sporova u vezi s tečajevima konverzije valuta, obratite se svojoj banci ili davatelju usluga plaćanja.

8.10 Ako vršite uplate na svoj račun igrača koristeći bilo koji način plaćanja koji pripada nekoj drugoj osobi (trećoj stranci), zadržavamo pravo tražiti daljnje informacije i dokumentaciju od vas i od druge osobe (treće stranke) kako bismo potvrdili da ste uredno ovlašteni za upotrebu tog načina plaćanja. Zaključat ćemo Vaš račun igrača tako da neće biti moguće uplate ili podizanja sredstava dok se ne uvjerimo da ste uredno ovlašteni za upotrebu spomenutog načina plaćanja. Ako nam niste u mogućnosti pružiti zadovoljavajući dokaz svog ovlaštenja za korištenje načina plaćanja druge osobe (treće stranke), pridržavamo pravo da zatvorimo Vaš račun igrača, a svi Dobici i Bonusi bi će vam oduzeti i poništeni, kao i sva sredstva koja ste uložili za igre i oklade koje u odgovarajuće vrijeme tek moraju biti obrađene. Također pridržavamo pravo odgoditi ili zadržati isplatu Uplaćenih sredstava nakon primitka vašeg zahtjeva za isplatu kako bismo ispunili naše zakonske i regulatorne zahtjeve.

9. PODIZANJE SREDSTAVA S VAŠEG RAČUNA

9.1 Možete izvršiti isplatu svih ili nekih svojih Uplaćenih sredstva u bilo kojem trenutku i uvijek ćemo nastojati odobriti vašu isplatu u roku od pet (5) dana od zahtjeva, pod uvjetom da:

9.1.1 Su sva plaćanja na Vašem računu igrača potvrđena kao pokrivena i niti jedno nije vraćeno, stornirano ili na drugi način otkazano.

9.1.2 Su sve Provjere navedene u stavku 5. dovršene.

9.1.3 Ste izvršili minimalno jednu uplatu na svoj račun igrača i barem jednom potpuno odigrali uplaćeni iznos. Ako zatražite da povučete Uplaćena sredstva a da ih prethodno niste najmanje jednom odigrali, takav zahtjev ćemo pregledati, a obrada isplate će se odgoditi dok se ne uvjerimo da isplata ne predstavlja pravni ili regulatorni rizik za nas.

9.1.4 Nismo na drugi način dužni odgoditi ili zadržati isplatu svih ili nekih vaših Uplaćenih sredstava kako bismo udovoljili našim zakonskim ili regulatornim zahtjevima i ne očekujemo od vas nikakvu dokumentaciju u skladu s Provjerama.

9.1.5 Da je isplata veća od minimalnog iznosa podizanja u iznosu od 50 kn ili protuvrijednosti u bilo kojoj drugoj valuti. Molimo pogledajte svoj odabrani način plaćanja u Blagajni.

9.2 Pokušat ćemo prilagoditi vaš zahtjev u vezi s načinom plaćanja i valutom vašeg podizanja sredstava. To se, međutim, ne može zajamčiti. Ako se drugačije ne dogovorimo (po našem apsolutnom nahođenju), sva isplaćena sredstva bit će uplaćena na isti račun s kojeg su sredstva uplaćena na račun igrača. Pridržavamo pravo naplate naknade u iznosu naših vlastitih razumnih troškova (uključujući troškove uplate) za isplatu sredstava koja nisu uložena u igru.

9.3 Igrač ne može isplatiti Bonus sredstva osim u skladu s uvjetima i pravilima koji vrijede za odgovarajuća Bonus sredstva.

9.4 Sami ste odgovorni za eventualnu obvezu prijave svojih Dobitaka i gubitaka svojoj lokalnoj poreznoj upravi ili drugim Vlastima.

9.5 Vremenski okviri isplate sredstava ovise o statusu provjere korisnika. Kao dio uvjeta za licenciranje moramo prikupiti dokumente u svrhu dokaza o identitetu korisnika, dokaz o adresi, dokaz o vlasništvu načina plaćanja, dokaz o izvoru sredstava i/ili dokaz o izvoru imovine pod određenim okolnostima, a to može utjecati na vrijeme odobravanja za obradu isplate sredstava. Nakon što isplata sredstava bude odobrena, korisnici mogu očekivati da će ih dobiti u sljedećim vremenskim okvirima:

• Visa i MasterCard: 1-3 bankovna dana

• Bankovni transfer: 1-3 bankovna dana

• e-novčanik: isti dan

9.6 Ako je Vaš račun igrača u mirovanju, zatvoren, blokiran ili isključen iz bilo kojeg drugog razloga osim zbog poštivanja naših mjera za provjeru klijenta i u bilo koje vrijeme, možete se obratiti našoj korisničkoj podršci da zatražite povrat sredstava iz uplate koja su još uvijek na Vašem računu igrača. Naša korisnička podrška istražit će svaki takav zahtjev i kontaktirat ćemo s vama (u skladu s našim zakonskim i regulatornim obvezama) glede informacija o načinu na koji ćemo vam natrag prenijeti Uplaćena sredstva. Trebat ćete odgovoriti na brojna sigurnosna pitanja kako bismo mogli potvrditi da ste legalni vlasnik svog računa igrača. Ako postoji spor oko Vašeg računa igrača ili sredstava koja se nalaze na njemu:

9.6.1 Spor će se rješavati u skladu s našim Pravilima o pritužbama kako je detaljnije navedeno u točki 22. ovih Uvjeta. Detaljnija Pravila o pritužbama mogu vam biti dostupna na zahtjev.

9.7 U vezi s isplatom sredstava s Vašeg računa igrača, dužni ste koristiti samo takve debitne i kreditne kartice i druge načine plaćanja koji su valjani i zakonito pripadaju vama.

9.8 Ako vršite isplatu sredstva na račun u banci ili pružatelja usluga platnog prometa koji je denominiran u nekoj drugoj valuti od one koja je povezana s Vašim računom igrača, imajte na umu da vam mogu nastati troškovi konverzije koje vam naplaćuje banka ili pružatelj usluga platnog prometa. Ne pružamo usluge konverzije valuta i ako imate bilo kakvih sporova u vezi s tečajevima konverzije valuta, obratite se svojoj banci ili davatelju usluga plaćanja.

10. KLAĐENJE ILI IGRANJE

10.1 Vaša je odgovornost osigurati da detalji svake transakcije koju unesete budu točni. Iako se Društvo trudi osigurati da informacije dostupne na njegovoj Internetskoj stranici budu točne, Društvo ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakve pogreške ili bilo koje zastarjele, netočne ili nepotpune podatke, uključujući (bez ograničenja) bilo kakve rezultate dostupne na Internetskoj stranici ili točnost rezultata, statistika i posrednih rezultata tijekom klađenja i igranja uživo.

10.2 Na Internetskoj stranici možete pristupiti povijesti zadnjih 180 dana transakcija.

10.3 Pridržavamo pravo da u bilo kojem trenutku prema našem vlastitom nahođenju odbijemo cijelu ili dio bilo koje transakcije uloga ili klađenja koje ste zatražili. Nijednu transakciju uloga ili klađenja ne prihvaćamo, sve dok se iznos jednak ulogu ne oduzme od odgovarajućeg stanja na Vašem računu igrača.

10.4 Nakon što se vaš ulog ili oklada prihvati, ne možete otkazati ulog ili okladu bez našeg pisanog pristanka.

11. TAJNI SPORAZUMI, VARANJE, PRIJEVARA I KAZNENO DJELO

11.1 Sljedeće aktivnosti nisu dopuštene i predstavljaju značajnu povredu ovih Uvjeta:

11.1.1 Tajni sporazumi s trećim stranama

11.1.2 Korištenje nepravedne prednosti ili utjecaja (obično poznatog kao varanje), uključujući iskorištavanje propusta, rupe ili pogreške u našem softveru, upotrebu automatiziranih igrača (ponekad poznatih i kao ‘botovi’);

11.1.3 Poduzimanje prijevarnih ili nezakonitih aktivnosti, uključujući među ostalim upotrebu ukradene, klonirane ili na drugi način neovlaštene kreditne ili debitne kartice, kao izvor sredstava

11.1.4 Sudjelovanje u bilo kakvim kaznenim djelima, uključujući, među ostalim, pranje novca

11.1.5 Prijenos sredstava s jednog računa igrača na drugi i/ili

11.1.6 Zloporaba računa, upotreba Dupliciranih računa, manipulacija našim softverom ili Internetskom stranicom, iskorištavanje nedostataka ili drugih tehničkih oblika zloporabe ili drugo ponašanje koje predstavlja namjerno varanje.

11.2 Poduzet ćemo sve razumne korake da spriječimo takve aktivnosti; otkriti ih i osigurati da se s odgovarajućim igračima postupa na odgovarajući način. Možemo prijaviti nadležnim vlastima da nam je poznat ili da sumnjamo na prekršaj, možemo prekinuti igru, suspendirati ili zatvoriti Vaš račun igrača, oduzeti vaše Dobitke i sva Bonus sredstva (koja će vam biti poništena), a u određenim slučajevima, u ispunjenju naših regulatornih i zakonskih obveza, blokirati pristup svim sredstvima dok nas vlasti ne upute kako postupiti. Nećemo biti odgovorni ni za kakav gubitak ili štetu koju vi ili bilo koji drugi igrač može izazvati kao rezultat bilo kojeg ponašanja opisanog u stavku 11.1. gore i svaka radnja koju poduzmemo u vezi s tim bit će po našem vlastitom nahođenju.

11.3 Ako sumnjate da osoba sklapa tajne sporazume, vara ili potiče neku prijevarnu radnju, prijavite nam je putem e-maila na podrska@Rizk.hr.

11.4 Pridržavamo pravo da o vašem identitetu obavijestimo relevantna Tijela vlasti, ostale priređivače igara na sreću, druge pružatelje internetskih usluga i banke, kompanije s kreditnim karticama, pružatelje usluga elektroničkog plaćanja ili druge financijske institucije i o svim sumnjama u nezakonite, prijevarne ili neprimjerene aktivnosti, a vi ste suglasni da u potpunosti surađujete s nama u istraživanju bilo koje takve aktivnosti.

12. OSTALE ZABRANJENE AKTIVNOSTI

12.1 Ne smijete koristiti Internetsku stranicu ni u koje svrhe za koje se smatra da su klevetničke, nasilne, opscene, rasističke, seksističke, diskriminatorne ili uvredljive. Ne smijete koristiti nasilan ili agresivan jezik ili slike; psovati, prijetiti, uznemiravati ili zlostavljati bilo koju drugu osobu, uključujući druge korisnike, ili se na takav način ponašati prema osoblju Društva koje služi za pružanje internetskih ili korisničkih usluga.

12.2 Ne smijete pokvariti Internetsku stranicu, preplaviti je informacijama s namjerom da Internetska stranica ne funkcionira, niti koristiti bilo koja svojstva koja mogu utjecati na funkciju Internetske stranice na bilo koji način, na primjer (među ostalim) objavljivanjem ili širenjem virusa, crvi, logičkih bombi ili slično. Svako višestruko prijavljivanje ili neželjeni e-mailovi (spam) strogo je zabranjeno. Ne smijete remetiti ili falsificirati, uklanjati ili na bilo koji drugi način mijenjati bilo koje podatke u bilo kojem obliku koji su sadržani na Internetskoj stranici.

12.3 Dužni ste koristiti Internetsku stranicu samo za osobnu zabavu i nije dopušteno reproduciranje Internetske stranice ili bilo kojeg njezinog dijela u bilo kojem obliku bez našeg izričitog pristanka.

12.4 Ne smijete pokušavati neovlašteno pristupiti Internetskoj stranici, poslužiteljima na kojima je Internetska stranica pohranjena ili bilo kojem poslužitelju, računalu ili bazi podataka koji su povezani s Internetskom stranicom. Ne smijete napadati Internetsku stranicu putem napada uskraćivanja usluge (denial-of-service) ili slično. Prijavit ćemo bilo kakvu povredu ove odredbe nadležnim tijelima za provođenje zakona i surađivat ćemo s tim tijelima otkrivajući im vaš identitet. U slučaju takve povrede vaše pravo na korištenje Internetske stranice odmah će prestati.

12.5 Nećemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak ili štetu uzrokovanu distribuiranim napadom uskraćivanja usluge (denial-of-service attack), virusima ili drugim tehnološki štetnim materijalima koji mogu zaraziti vašu računalnu opremu, računalne programe, podatke ili drugi materijal u vašem vlasništvu zbog upotrebe naše Internetske stranice ili vašeg preuzimanja bilo kojeg materijala objavljenog na takvoj Internetskoj stranici, ili na bilo kojoj Internetskoj stranici povezanoj s tom Internetskom stranicom.

12.6 Zabranjena je prodaja, prijenos i/ili stjecanje računa od drugih igrača.

13. ZATVARANJE I UKIDANJE

13.1 Ako na Vašem računu igrača nije zabilježena niti jedna transakcija plaćanja (uplata, ulog ili isplata sredstava) u razdoblju dužem od dvanaest (12) mjeseci, Društvo će vam isplatiti preostali iznos Uplaćenih sredstava, pod uvjetom da premašuje 3 €. Politika je Društva u interesu sigurnosti da, ako trideset mjeseci nije zabilježena prijava na Vašem računu igrača („neaktivan račun“), u skladu sa stavkom 6.1., zatvorimo Vaš račun igrača. Ako vas se ne može zadovoljavajuće locirati, sva preostala Uplaćena sredstva na tom računu bit će uplaćena na prolazni račun na kojem će se sredstva čuvati pet (godina). Nakon isteka razdoblja od pet (godina), Društvo će prisvojiti sredstva i upotrijebiti ih za nastojanja u svrhu odgovornog igranja.

13.2 Vaš neaktivni račun (30 mjeseci bez evidentiranja prijave) ukida se pismenom obavijesti (ili pokušajem obavijesti) koristeći vaše podatke za kontakt.

13.3 Društvo može odbiti otvoriti račun ili se može odlučiti za zatvaranje računa igrača koji je već otvoren po vlastitom nahođenju. Bez obzira na to, sve ugovorne obveze koje su već preuzete ili sklopljene bit će poštivane u skladu s ovim Uvjetima.

14. IZMJENA INTERNETSKE STRANICE

14.1 Možemo, prema našem apsolutnom nahođenju, u bilo kojem trenutku dodati ili ukloniti, izmijeniti ili dopuniti bilo koji od proizvoda ponuđenih putem Internetske stranice.

15. IT KVAR ILI PREKID

15.1 Ako se pojave neočekivane manjkavosti sustava, kvarovi ili pogreške u softveru ili hardveru koji koristimo za pružanje usluga Internetske stranice, odmah ćemo poduzeti korake za otklanjanje problema.

15.2 Ne prihvaćamo nikakvu odgovornost za IT kvarove koji su uzrokovani vašom opremom koju koristite za pristup Internetskoj stranici ili greške koje se odnose na vašeg pružatelja internetskih usluga.

16. GREŠKE ILI PROPUSTI

16.1 Moguće su brojne okolnosti u kojima možemo pogrešno primiti ulog ili okladu ili izvršiti pogrešno plaćanje.

16.2 Ni mi (uključujući naše direktore, zaposlenike, partnere ili agente) ni naši partneri ili dobavljači nećemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak koji uključuje (bez ograničenja) gubitak bilo kakvih Bonus sredstava ili Dobitaka koji proizlaze iz bilo koje naše ili vaše pogreške. Bit će vam poništena sva Bonus sredstva ili Dobici koji proizlaze iz bilo koje takve pogreške. U takvom scenariju, ulog ili oklada će vam biti refundirana na Vaš račun igrača.

17. ISKLJUČENJE NAŠE ODGOVORNOSTI

17.1 Vaš pristup i korištenje proizvoda ponuđenih putem Internetske stranice na vlastiti je rizik.

17.2 Pružit ćemo usluge Internetske stranice uz razumni trud i brigu onako kako je opisano u Uvjetima. Ne dajemo nikakva druga obećanja ili garancije za Internetsku stranicu ili proizvode ponuđene putem Internetske stranice i ovim putem isključujemo (u onoj mjeri koja je zakonom dopuštena) sva jamstva koja se podrazumijevaju u vezi s istim.

17.3 Nećemo Vam biti odgovorni u ugovoru, oštećenju (uključujući nepažnju) ili na bilo koji drugi način za bilo koji poslovni gubitak, uključujući među ostalim gubitak podataka, dobiti, prihoda, poslovanja, prilika, financijskog ugleda, reputacije ili prekid poslovanja ili bilo kakve gubitke u vezi s vašim korištenjem Internetske stranice.

18. POVREDA UVJETA

18.1 U potpunosti ćete nam nadoknaditi bilo kakva potraživanja, obveze, troškove, izdatke (uključujući pravne naknade) i sve druge troškove koji mogu nastati kao rezultat vaše povrede bilo kojeg od Uvjeta.

18.2 Ako počinite materijalnu povredu Uvjeta, zadržavamo pravo, ali se to od nas neće zahtijevati, da:

18.2.1 vas obavijestimo (koristeći vaše podatke za kontakt) da ste počinili povredu tražeći od vas da zaustavite relevantni čin ili da tako ne postupate,

18.2.2 obustavimo Vaš račun igrača tako da ne možete stavljati uloge ili igrati igre na Internetskoj stranici,

18.2.3 zatvorimo Vaš račun igrača sa ili bez naše prethodne najave,

18.2.4 vam oduzmemo i poništimo, s Vašeg računa igrača, ili (ako je primjenjivo) povratimo od vas iznos svih Bonus sredstava i bilo kakvih Dobitaka na Vašem računu igrača ili koja su vam isplaćena od nas, u kojem slučaju će nam se takva Bonus sredstva i/ili Dobici vratiti na zahtjev, i

18.2.5 nakon što primimo vaš zahtjev, vratimo sva Uplaćena sredstva (umanjena za Dobitke) na račune s kojih su uplaćeni, umanjena za sve razumne troškove a sukladno ovim Uvjetima i svim zakonskim i regulatornim obvezama kojih se moramo pridržavati.

18.3 Svaka povreda klauzule 4.2.1, 4.8, 11 i 12 smatra se materijalnom povredom.

19. PRAVA INTELEKTUALNOG VLASNIŠTVA

19.1 Sav dizajn Internetske stranice, tekst, grafika, glazba, zvuk, fotografije, video, njihov odabir i aranžman, kompilacije softvera, temeljni izvorni kod, softver i svi drugi materijali sadržani na Internetskoj stranici podliježu autorskom i drugim vlasničkim pravima kojih smo nositelji ili mi ili se koriste pod licencom nositelja prava trećih strana. U onoj mjeri u kojoj se bilo koji materijal sadržan na Internetskoj stranici može preuzimati ili tiskati, tada se takav materijal može prenijeti samo na jedno osobno računalo, a dijelovi na papiru mogu se ispisati isključivo za vašu osobnu i nekomercijalnu upotrebu.

19.2 Ni pod kojim uvjetima upotreba Internetske stranice ne odobrava korisniku bilo kakav interes za bilo koja prava intelektualnog vlasništva (na primjer, autorsko pravo, znanje kako (Know-How) ili žigove) kojih smo nositelji mi ili bilo koja treća strana.

19.3 Nemate pravo upotrebljavati ili reproducirati bilo koje zaštitno ime, žig ili logotip koji se pojavljuju na Internetskoj stranici, osim ako je to izričito dopušteno u skladu s Uvjetima korištenja.

20. VAŠI OSOBNI PODACI

20.1 Prema hrvatskom Zakonu o primjeni opće uredbe o zaštiti podataka i Općoj uredbi o zaštiti podataka (kad stupi na snagu) moramo se pridržavati zahtjeva za zaštitu podataka na način na koji koristimo sve osobne podatke prikupljene od vas prilikom vaše upotrebe Internetske stranice. Stoga vrlo ozbiljno shvaćamo svoje obveze u vezi s načinom na koji koristimo vaše osobne podatke.

20.2 Kako obrađujemo vaše osobne podatke, navedeno je u našoj Obavijesti o privatnosti.

21. KORIŠTENJE KOLAČIĆA NA INTERNETSKOJ STRANICI

21.1 Internetska stranica koristi ‘kolačiće’ da pripomognu funkcionalnosti Internetske stranice. Kolačić je mala datoteka teksta koja se preuzima na vaše računalo prilikom pristupa Internetskoj stranici i omogućuje nam prepoznavanje kada se vratite na Internetsku stranicu. Informacije o brisanju ili kontroli kolačića dostupne su na adresi www.aboutcookies.org. Imajte na umu da brisanjem naših kolačića ili onemogućavanjem budućih kolačića možda nećete moći pristupiti određenim područjima ili svojstvima Internetske stranice.

21.2 Za više informacija o korištenju kolačića pogledajte Obavijest o kolačićima.

22. PRITUŽBE I OBAVIJESTI

22.1 Ako želite podnijeti pritužbu u vezi s Internetskom stranicom, prvi korak treba biti što je prije moguće stupiti u kontakt s korisničkom podrškom putem funkcije dopisivanja uživo (LiveChat) na našoj Internetskoj stranici www.Rizk.hr ili poslati nam e-mail na podrska@Rizk.hr.

22.2 Postupak za pritužbe

22.2.1 – Pritužbe se mogu podnijeti samo u slučaju incidenata koji su se dogodili ne duže od šest (6) mjeseci od datuma pritužbe.

22.2.2 U roku od 24 sata od primitka vaše pritužbe, poslat ćemo vam e-mail i potvrditi da smo primili vašu pritužbu, potvrdit ćemo podatke vaše pritužbe i na zahtjev vam dostaviti kopiju ovog postupka. Agent će zabilježiti vašu poruku, istražiti vašu pritužbu i odgovoriti na nju. Cilj nam je pružiti vam materijalni odgovor na vašu pritužbu u najkraćem mogućem roku i pokušati riješiti vašu pritužbu u roku od pet radnih dana od dana kada smo primili pritužbu.

22.3 Iako ćemo nastojati pritužbu riješiti u roku od deset (10) dana, maksimalno trajanje pritužbe koja se rješava je osam (8) tjedana. U slučaju da nismo u stanju riješiti neko pitanje zbog informacija koje su nam potrebne a nisu dostavljene, te nam iste ne budu poslane u roku od sedam (7) dana od datuma zahtjeva, tada ćemo ‘zaustaviti sat’ za svako dodatno razdoblje kašnjenja nakon prvih sedam (7) dana.

22.4. Ako vaš problem ne bude riješen u ovoj fazi, možete eskalirati pritužbu tako što ćete predmet pismeno uputiti voditelju korisničke podrške na podrska@Rizk.hr. Cilj nam je da vas tijekom procesa informiramo. Naš voditelj korisničke podrške dostavit će vam svoju odluku, koja predstavlja završnu fazu našeg internog postupka pritužbe. Naš je cilj osigurati da čitav postupak pritužbe ne traje više od osam tjedana od primitka pritužbe.

22.5 Možete koristiti i europsku platformu za online rješavanje sporova (ODR) kako biste podnijeli pritužbu, koju će rješavati neovisno tijelo za rješavanje sporova. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

23. PRIJENOS PRAVA I OBVEZA

23.1 Pridržavamo pravo da prenesemo, dodijelimo, podlicenciramo ili založimo Uvjete, u cijelosti ili djelomično, bilo kojoj osobi, pod uvjetom da takvo prebacivanje bude pod istim uvjetima ili uvjetima koji vam nisu ništa manje povoljni.

24. DOGAĐAJI IZVAN NAŠE KONTROLE

24.1 Nećemo biti odgovorni ili nadležni za neizvršavanje ili kašnjenje u izvršavanju bilo koje od naših obveza u skladu s Uvjetima korištenja koje su uzrokovane događajima izvan naše razumne kontrole, uključujući, bez ograničenja, djela više sile, rat, građanske nemire, prekid u javnim komunikacijskim mrežama ili uslugama, industrijski spor ili DDOS napade i slične internetske napade koji imaju štetne učinke („više sile“). Smatra se da je naše djelovanje obustavljeno za razdoblje u kojem traje događaj više sile, a mi ćemo imati produženje vremena za izvedbu u trajanju tog razdoblja. Uložit ćemo sve moguće razumne napore da okončamo događaj više sile ili da nađemo rješenje kojim se naše obaveze mogu izvršiti usprkos događaju više sile.

25. ODRICANJE OD OBVEZE

25.1 Ako ne budemo inzistirali na strogom izvršavanju bilo koje od vaših obveza ili ako ne iskoristimo neko od prava ili pravnih sredstava na koja imamo pravo, to neće predstavljati odricanje od takvih prava ili pravna sredstava i neće vas osloboditi od poštivanja takve obaveze.

25.2 Odricanje s naše strane od bilo kojeg neispunjenja ne predstavlja odricanje od bilo kojeg sljedećeg neispunjenja. Niti jedno naše odricanje od bilo koje od odredbi Uvjeta neće biti na snazi osim ako izričito nije navedeno odricanjem i ako vam se pismeno ne priopći u skladu s gore navedenim.

26. SALVATORNA KLAUZULA

26.1 Ako se utvrdi da je bilo koji od Uvjeta nevažeći, nezakonit ili neprovediv u bilo kojoj mjeri, takav će se propis, uvjet ili odredba u toj mjeri razdvojiti od preostalih propisa, uvjeta i odredbi koji će i dalje važiti u najvećoj mjeri dopuštenoj po zakonu. U takvim slučajevima dio koji se smatra nevažećim ili neprovedivim mijenja se na način koji je u skladu s primjenjivim zakonom kako bi, što je moguće bliže, odražavao našu prvobitnu namjeru.

27. PRAVO I SUDSKA NADLEŽNOST

27.1 Uvjeti korištenja uređuju se i tumače u skladu sa zakonima Republike Hrvatske na hrvatskim sudovima.

28. ODGOVORNO IGRANJE

28.1 Podržavamo odgovorno igranje. Želimo da na našoj Internetskoj stranici uživate u igranju, istovremeno svjesni društvenih i financijskih šteta povezanih s problematičnim igranjem.

28.2 Postavljanje financijskih ograničenja – možete postaviti financijska ograničenja koja se odnose na uplate, igranje i gubitke tako što ćete se obratiti našoj korisničkoj podršci ili pomoću alata dostupnog na Vašem računu igrača. Ta su ograničenja dostupna kako bi vam pomogla u kontroli igranja.

Ograničenje uplate – Da biste ograničili iznose uplata koje možete izvršiti u određenom vremenskom razdoblju, možete postaviti ograničenje uplate. Ovoj opciji može se pristupiti u rubrici Račun.

Ograničenje gubitaka – Da biste ograničili gubitke koje možete pretrpjeti tijekom određenog vremenskog razdoblja, možete postaviti ograničenje gubitka, kojem se može pristupiti u rubrici Račun.

Opisana financijska ograničenja mogu se izmijeniti u bilo kojem trenutku. Svaki zahtjev za snižavanje ograničenja stupit će na snagu odmah. Svaki zahtjev za podizanje ili uklanjanje ograničenja stupit će na snagu tek nakon isteka minimalnog 24-satnog razdoblja „hlađenja“ (Društvo pridržava pravo nametanja dužeg razdoblja) u kojem igrač neće moći vratiti prethodno postavljene uvjete na svoj račun. Ograničenja vrijede samo za marku na koju su postavljena.

Ako želite primijeniti ograničenje kroz korisničku podršku, to možete učiniti tako da se obratite e-mailom na podrska@Rizk.hr i navedete svoje razloge. Provedba ograničenja traženog putem e-maila nije trenutna, molimo vas da odvojite do 48 sati da to potvrdimo nakon što je ograničenje primijenjeno. Nismo odgovorni za povrat izgubljenih sredstava između razdoblja u kojem je ograničenje zatraženo putem e-maila i vremena dok smo ga obradili. Da bi ograničenje stupilo na snagu odmah, molimo primijenite ograničenje elektroničkim putem preko stranice za odgovorno igranje.

Ako su vam potrebne dodatne informacije ili pomoć u vezi s našom funkcionalnošću, obratite se timu za podršku.

28.3 Samoisključenje – ako se trebate odmoriti od igranja na ovoj Internetskoj stranici, to možete učiniti tako što ćete se obratiti korisničkoj podršci (ili tamo gdje je to dostupno u rubrici „Moj račun“). Samoisključenje znači da će Vaš račun igrača biti zatvoren određeno razdoblje. Izuzeće samog sebe utjecat će na Vaš račun igrača samo s ove Internetske stranice (iako ako Društvo utvrdi da je prikladno primijeniti samoisključenje na druge marke pod istom licencom, to može učiniti. Samoisključenje može biti na određeno vrijeme ili trajno. Samoisključenje na određeno vrijeme može se skratiti samo pod uvjetom 24-satnog hlađenja (što se može povećati, ako bude prikladno, prema vlastitom nahođenju Društva), a trajno samoisključenje može se ukloniti samo u slučaju hlađenja od 7 dana. Društvo pridržava pravo da odbije ukloniti trajno samoisključenje.

Ako želite izvršiti samoisključenje putem korisničke podrške, to možete učiniti tako da se obratite e-mailom na podrska@Rizk.hr i navedete svoje razloge. Provedba samo-isključenja zatražena putem e-maila nije trenutna, molimo vas da odvojite do 48 sati da to potvrdimo nakon što se samoisključenje izvrši. Nismo odgovorni za povrat izgubljenih sredstava između razdoblja u kojem je zatraženo samoisključenje putem e-maila i vremena dok smo ga obradili. Da bi samoisključenje stupilo na snagu odmah, isključite se samostalno elektroničkim putem preko stranice za odgovorno igranje.

28.4 Sustavi filtriranja – Rješenja za filtriranje omogućuju vama (ili drugima kao što su roditelji ili drugi skrbnici) da regulirate pristup internetu ili određenim internetskim stranicama, na temelju odabranih kriterija. Ova rješenja za filtriranje mogu koristiti filtre kako bi spriječili djeci i drugim ranjivim ljudima pristup, među ostalim, i internetskim stranicama za igre na sreću. Ako dijelite svoje računalo s prijateljima ili obitelji koji su mlađi od zakonske dobi za registraciju ili igranje na našoj Internetskoj stranici, ili koji su zatražili samoisključenje s internetskih stranica za igre na sreću, ili koji bi na drugi način bili podložni problemima s prekomjernim igranjem, razmislite o korištenju takvih rješenja za filtriranje. Primjeri uključuju:

http://www.netnanny.com/

http://www.contentwatch.com/

28.5 Zalažemo se za podržavanje inicijativa odgovornog igranja i potičemo vas da informacije o odgovornom igranju pronađete na internetskim stranicama sljedećih organizacija:

1. PSIHIJATRIJSKA BOLNICA „SVETI IVAN“ ZAGREB
Kontakt: Ambulanta
tel: 01 3430 102
Voditelj: Davor Bodor, dr. med. specijalist psihijatar
tel: 01 3430 101 (ponedjeljak i srijeda 15-16h)
e-mail: davor.bodor@pbsvi.hr
http://www.pbsvi.hr/hr/program/kocka-terapijsko-rehabilitacijski-program-za-ovisnost-o-kockanju/

2. CENTAR ZA DODATNU PREVENCIJU
Nastavni zavod za javno zdravstvo
Kalvarija 8, Rijeka
psihologije Pino Tuftan
tel: 091 720 1053

3. ANONIMNI KOCKARI SPLIT
e-mail: misternogambling@email.t-com.hr

28.6 Povrat Uplaćenih sredstava – Nakon podnošenja zahtjeva za samoisključenje, nastojat ćemo vam isplatiti cjelokupna preostala Uplaćena sredstva na račun što je prije moguće, a u slučaju da sredstva niste podigli tijekom postupka samoisključenja, prvo ćemo vam pokušati platiti na račun sa posljednjim zabilježenim podacima o plaćanju ili ako to nije moguće, kontaktirat ćemo s vama kako biste nam dostavili dodatne podatke o plaćanju. Ako ne budemo u mogućnosti da vam isplatimo preostala Uplaćena sredstva u roku od 12 mjeseci od nastupanja trajnog samoisključenja ili u slučaju privremenog samoisključenja u roku od 12 mjeseci od isteka privremenog samoisključenja, prenijet ćemo cjelokupno stanje Uplaćenih sredstava na odgovornu dobrotvornu ustanovu za odgovorno igranje po našem izboru. POD UVJETOM DA, u slučaju da u trenutku samoisključenja imate iznos manji od 3 eura kao Uplaćena sredstva, sredstva ćemo prikupiti s onima ostalih korisnika koji također imaju manje od 3 eura kao Uplaćena sredstva, i uplatiti ukupna sredstva dobrotvornoj ustanovi za odgovorno igranje po našem izboru. Nećete podizati tužbe protiv nas ni protiv dobrotvorne organizacije kojoj smo donirali sredstva.

28.7 Pridržavamo pravo na proaktivno postavljanje financijskih ograničenja ili isto tako na samoisključenje Vašeg računa igrača ako, iz razloga odgovornog igranja, smatramo da je to primjereno i možemo odbiti vaš zahtjev za uklanjanje ili smanjenje takvog limita.

29. POVEZNICE

29.1 Tamo gdje na druge internetske stranice dajemo hiperveze, to činimo samo u informativne svrhe. Bilo koje takve veze koristite na vlastiti rizik i ne preuzimamo nikakvu odgovornost za sadržaj ili upotrebu takvih internetskih stranica ili za podatke sadržane na njima.

30. CHAT SOBA (BLOG)

30.1 Društvo pruža svojim kupcima mogućnost korištenja sobe za razgovor (chat-room) u kojoj su u mogućnosti komunicirati s ostalim igračima koji su registrirani i koriste internetsku stranicu. Postavljamo pravila sobe za razgovor i pridržavamo pravo da ih promijenimo u bilo kojem trenutku. Obavijestit ćemo vas o svim promjenama uvjeta u skladu sa stavkom 3. ovih Uvjeta. Korištenjem ove sobe za razgovor obvezujete se na to da ćete se pridržavati ovih Uvjeta.

30.2 Soba za razgovor namijenjena je legitimnim komentarima i konstruktivnoj raspravi. Pridržavamo pravo ograničavanja mogućnosti pojedinaca da objavljuju komentare u bilo kojoj sobi za razgovor koju smo postavili. Ne prihvaćamo nikakvu odgovornost koja proizlazi iz upotrebe takvih soba za razgovor od strane vas ili drugih igrača ili drugih osoba a koje su neispravne, netočne ili na drugi način čine povredu ovih Uvjeta.

30.3 Svaki korisnik naše sobe za razgovor suglasan je da neće postavljati komentare koji su:

30.3.1 klevetne prirode ili sadrže bilo koje podatke koje korisnik nema zakonsko pravo objavljivati ili otkrivati, ili je njihovo otkrivanje ili objavljivanje na drugi način nezakonito

30.3.2 (ili imaju ikakve sadržaje koji su) rasistički, vulgarni, puni mržnje, opsceni, profani, prijeteći, pogrdni ili uvredljivi

30.3.3 namijenjeni predstavljanju druge osobe ili entiteta

30.3.4 objavljeni u svrhu oglašavanja

30.3.5 sadrže vezu na bilo koji virus, oštećenu datoteku, zapisnike s ključem ili bilo koji drugi zlonamjerni kod ili materijal koji može naštetiti računalu, podacima ili financijskoj sigurnosti bilo koje strane

30.3.6 komentar namijenjen iskorištavanju ili tajnom sporazumu sa ili protiv drugih igrača ili nas koji koriste našu internetsku stranicu ili iznose aktivnosti sumnjive ili kaznene prirode

30.3.7 poveznica na bilo kakve lažne ili obmanjujuće izjave ili bilo kakve izjave kojima se želi nepošteno manipulirati tržištem, igrama ili događajem

30.3.8 pokušaj prikupljanja ili pohrane podataka o drugim korisnicima

30.3.9 zloporaba funkcionalnosti Foruma

30.3.10 podaci zaštićeni bilo kojim oblikom intelektualnog vlasništva bilo registriranim ili neregistriranim ili bilo kojim ugovornim, zakonskim i pravičnim obvezama povjerenja.

Pratimo sadržaj komentara u sobama za razgovor u pokušaju da spriječimo svaki razgovor koji bi činio povredu ovih Uvjeta. Da bismo mogli nadzirati sobe za razgovor, zahtijevamo da svi razgovori budu na primarnom jeziku određenog foruma.

30.4 Naši forumi su moderirani i svi razgovori su zabilježeni ili evidentirani. Pridržavamo pravo da odbijemo objaviti bilo koje komentare te provesti istragu i poduzeti odredbe koje mogu uključivati među ostalim zatvaranje bilo kojeg računa protiv bilo kojeg korisnika koji čini povredu ovih Uvjeta. Također pridržavamo pravo da zatvorimo ili uklonimo bilo kakve sobe za razgovor bez prethodnog upozorenja, kao i prijaviti sumnjive razgovore ili komentare nadležnim tijelima.

31. TUMAČENJE

31.1 Izvorni tekst Uvjeta naveden je na hrvatskom jeziku i svako njihovo tumačenje zasnivat će se na izvornom hrvatskom tekstu. Ako su Uvjeti korištenja ili bilo koji drugi dokumenti ili obavijesti vezani uz njih prevedeni na bilo koji drugi jezik, prednost se daje onoj verziji koja je najpovoljnija za igrača.

32. VALJANOST OPĆIH UVJETA

32.1 Ovi Uvjeti stupaju na snagu i pravno su obvezujući od dana objave na www.Rizk.hr, nastavno na odobrenje I autorizaciju Ministarstva financija Republike Hrvatske.