Rizk logo

ČESTA PITANJA

OPĆENITO

MOGU LI IGRATI NA RIZK CASINU KORISTEĆI SVOJ PAMETNI TELEFON ILI TABLET?

Da, možeš. Rizk Casino je optimiziran za sve uređaje. Iako je Rizk.hr stranica optimizirana za sve uređaje, neke igre možda nisu. U slučaju da imaš poteškoća s određenom igrom na nekom uređaju, molimo obrati se našoj korisničkoj podršci, rado ćemo ti pomoći.

GDJE MOGU PROVJERITI POVIJEST SVOJIH TRANSAKCIJA?

Iz ‘Glavnog izbornika’ uđi u ‘Moj račun’. Zatim klikni na ‘Transakcije’ i imat ćeš uvid u popis svih transakcija po datumima svojih uplata i isplata.

PRIHVAĆATE LI IGRAČE IZ CIJELOG SVIJETA?

Rizk Casino bi volio omogućiti pristup igračima iz cijelog svijeta, ali zbog zakonskih ograničenja u određenim zemljama nismo u mogućnosti ponuditi svoje usluge. Ako na početku registracije ne možeš naći svoju zemlju u našem padajućem izborniku, tada igrači iz tvoje zemlje ne mogu igrati na Rizku.

KAKO MOGU STUPITI U KONTAKT S KORISNIČKOM PODRŠKOM?

Naša korisnička podrška dostupna je putem chat usluge i elektroničke pošte (Live chat i email). Live chatu možeš pristupiti posjetom na Rizkovu naslovnu stranicu gdje klikom na ‘Chat podrška’ s lijeve strane izbornika, pokrečeš pop-up prozor. Podršku možeš kontaktirati i emailom na podrska@Rizk.hr.

KAKO MOGU OČISTITI PREDMEMORIJU I KOLAČIĆE?

Kolačić je datoteka kreirana putem web preglednika i sprema se na računalo. Te datoteke obično pohranjuju podatke specifične za korisnika, kao što su postavke izgleda, sadržaj kupovne košarice ili podaci za provjeru autentičnosti. Preglednici će obično obrisati kolačiće koji dosegnu određenu starost, ali njihovim ručnim brisanjem često se mogu riješiti eventualne poteškoće s web stranicama ili tvojim preglednikom.

Kako je Google Chrome najčešće korišteni web preglednik, sastavili smo jednostavan vodič o brisanju predmemorije i kolačića. Ako možda koristiš neki drugi preglednik, posluži se Google tražilicom kako bi saznao kako obrisati predmemoriju i kolačiće.

Za čišćenje predmemorije i kolačića iz preglednika Google Chrome, pritisni tipke ‘CTRL’ + ‘H’ (ili klikni na tri točkice u gornjem desnom kutu preglednika i odaberi ‘Povijest’). U novootvorenom prozoru na lijevoj strani klikni na ‘Očisti podatke pregledavanja’ te potom odaberi koje privremene datoteke želiš izbrisati.

KAKO MOGU NAPRAVITI SNIMKU ZASLONA?

Ako igraš na kućnom računalu ili laptopu, na tipkovnici pritisni tipku ‘Printscreen’, a zatim otvori program za uređivanje slika ‘Paint’ te zalijepi sliku pritiskom tipki ‘CRTL’ + ‘V’ i spremi je kao .JPG datoteku. Drugi način je alat ‘Snipping Tool’ s tvoje radne površine kojim možeš napraviti snimku zaslona računala. Kad je slika spremljena, pošalji je na podrska@Rizk.hr.

Ako Rizk igraš na svom mobitelu, upute za snimke zaslona možeš pronaći na službenim stranicama proizvođača ili putem tražilice Google.

KOLIKO GODINA MORAM IMATI DA OTVORIM RAČUN?

Za registraciju na Rizk.hr moraš imati 18 ili više godina.

KAKO MOGU PODNIJETI SLUŽBENU ŽALBU?

Službena žalba podnosi se emailom na podrska@Rizk.hr.

POSTOJI LI NEKI ODREĐENI WEB PREGLEDNIK KOJI PREPORUČUJETE?

Kad igraš na kućnom računalu ili laptopu, savjetujemo da koristiš najnovije verzije preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox. Za najbolje korisničko iskustvo igranja putem mobilnog telefona, savjetujemo da koristiš izvorni preglednik svog telefona.

KAKO OTVORITI NOVI ANONIMNI PROZOR?

Proces je različit kod svakog preglednika. Za Google Chrome pokreni program i klikni na izbornik u gornjem desnom kutu prozora. Klikni ‘Novi anonimni prozor’ i započni pretraživanje.

Alternativno, za otvaranje novog anonimnog prozora bez ulaska u izbornik postavki, može se pritisnuti ‘CTRL’ + ‘Shift’ + ‘N’. Za anonimni pregled u Firefoxu klikni ikonu hamburgera u gornjem desnom kutu te izaberi ‘Novi privatni prozor’. Alternativno, možeš pritisnuti tipke ‘CTRL’ + ‘Shift’ + ‘P’. Privatni način možeš prepoznati po znaku maske koja se nalazi u gornjem desnom kutu prozora.

MOGU LI KORISTITI VPN?

Zbog naših propisa, uporaba VPN-a je strogo zabranjena. Korištenje VPN-a može dovesti do toga da ti račun bude ograničen ili čak zatvoren.

MOJ RAČUN

SMIJEM LI IMATI VIŠE OD JEDNOG RAČUNA?

Nije dopušteno imati više od jednog računa na Rizk.hr-u. Molimo te da koristiš postojeći račun. Ako se pokušavaš prijaviti na račun za koji si zaboravio ili izgubio korisničko ime i/ili lozinku, za daljnju pomoć obrati se našoj korisničkoj podršci putem emaila. Ukoliko primijetiš da imaš više registriranih računa kod nas, molimo te obavijesti našu korisničku podršku, rado će ti pomoći u zatvaranju računa.

PRIMLJENA PORUKA JAVLJA POGREŠKU: ‘RAČUN JE ZAKLJUČAN.’ ŠTO TREBAM UČINITI?

Molimo obrati se korisničkoj podršci putem chata.

KAKO MOGU OTKAZATI PRETPLATU NA TEKSTUALNE PORUKE I OBAVIJESTI O PROMOCIJAMA I NOVOSTIMA?

Ako više ne želiš primati marketinške materijale od nas, možeš se odjaviti u bilo kojem trenutku klikom na poveznicu ‘Odjava’ u našim elektroničkim porukama, ili pošalji poruku ‘STOP Rizk’ na broj naveden u našoj komunikaciji SMS-om i potvrdi svoju odjavu. Alternativno, zbog promjene ovih postavki na svom računu možeš se obratiti korisničkoj podršci.

Osim toga, na lijevoj strani možeš kliknuti na ‘Meni’ te potom na ‘Moj račun’. U gornjoj navigacijskoj traci možeš ući u ‘Postavke’ i izvršiti promjenu.

Ako trenutno ne primaš, ali ponovo želiš dobivati marketinške materijale, obrati se korisničkoj podršci ili slijedi gore navedene korake i označi željene odjeljke u sekciji ‘Postavke’.

KAKO MOGU OTVORITI RAČUN?

Otvaranje računa na Rizk.hr je vrlo jednostavno. Idi na izbornik s lijeve strane i klikni ‘REGISTRACIJA’ te popuni sva tražena polja.

Kako bismo te mogli uspješno identificirati i pobrinuti se da tvoj račun bude siguran, a time nedostupan bilo kojoj drugoj osobi, tijekom registracije ćemo te zamoliti za unos nekoliko osobnih podataka.

Također, zamolit ćemo te da prihvatiš naše uvjete poslovanja prije no što počneš igrati, stoga ih pročitaj i izvrši potvrdu.

Još jedna stvar, molimo te da uneseš isključivo svoje osobne podatke. Budi siguran da će tvoji podaci uz nas ostati sigurni.

NE MOGU KREIRATI RAČUN, DOBIVAM PORUKU DA SU MOJI PODACI VEĆ REGISTRIRANI.

Ako već imaš račun čijih se podataka ne možeš sjetiti, za ponovno postavljanje lozinke možeš kliknuti na ‘PRIJAVA’ te zatim na ‘Zaboravljena lozinka?’. Naša korisnička podrška ti može pomoći u slučaju poteškoća, stoga ih slobodno kontaktiraj.

NE MOGU SE SJETITI SVOG KORISNIČKOG IMENA I/ILI LOZINKE. ŠTO TREBAM UČINITI?

Za ponovno postavljanje klikni na ‘PRIJAVA’ te potom ‘Zaboravljena lozinka?’. Za dodatnu pomoć, slobodno kontaktiraj korisničku podršku koja ti uvijek stoji na raspolaganju.

RANIJE SAM ZATVORIO/LA SVOJ RAČUN, MOGU LI GA PONOVNO OTVORITI?

Odgovor na to pitanje ovisi o prirodi zatvaranja računa. Molimo obrati se korisničkoj podršci.

KOJE POSTAVKE OGRANIČENJA SU MOGUĆE I KAKO IH MOGU POSTAVITI?

Ograničenja postoje zbog kontrole nad potrošnjom prilikom igranja na Rizku. Uvijek savjetujemo da igre trebaju biti isključivo zabava, a korisnici igrati u skladu sa svojim mogućnostima, igrajući samo s onim što su spremni izgubiti.

Ograničenja se mogu postaviti kako slijedi:

• Ograničenje uplate

• Ograničenje gubitka

Ograničenja se mogu postaviti za dnevno, tjedno ili mjesečno razdoblje, a mogu se podesiti u bilo kojem trenutku. Svakako imaj na umu kako će se za svako povećanje primjenjivati i razdoblje ‘hlađenja’.

Ograničenja se mogu podesiti klikom na ‘Meni’ s lijeve strane, nakon toga na ‘Moj račun’, potom na ‘ODGOVORNO IGRANJE’, gdje se mogu naći sve ove opcije.

KAKO MOGU PROMIJENITI SVOJU KUĆNU ADRESU?

Za promjenu adrese prebivališta koja je registrirana na Rizk računu, potrebno je učitati najnoviji dokaz adrese na svoj račun putem ‘Meni’, ‘Moj račun’, zatim ‘IDENTIFIKACIJA’.

U svrhu bržeg postupka ažuriranja, savjetujemo ti da nam se obratiš putem chat podrške kako bismo to zajednički riješili!

KAKO MOGU ZATVORITI SVOJ RAČUN?

U cilju zatvaranja računa iz razloga koji se ne tiču prekomjernog igranja, idi na ‘Moj račun’ zatim ‘Postavke’ i tamo izvrši postupak zatvaranja. Svoj račun možeš ponovo otvoriti u bilo kojem trenutku. Međutim, ako želiš zatvoriti svoj račun na dugoročnije razdoblje, razmotri opciju ‘Samoisključenje’.

Posjetom na našu stranicu ‘ODGOVORNO IGRANJE’ možeš vidjeti više informacija o prirodi samoisključenja i duljini vremena na koje se možeš samoisključiti.

UPLATE

IMAM NOVU KREDITNU KARTICU, KAKO JE MOGU DODATI NA SVOJ RAČUN?

Za dodavanje nove kartice dovoljno je napraviti uplatu preko nje. Idi na ‘Uplata’, zatim odaberi ‘VISA/Mastercard’, te potom ‘Dodaj novu karticu’. Ako već imaš 3 registrirane kartice na svom računu, morat ćeš ukloniti jednu od postojećih kartica kako bi dodao novu. Za dodatnu pomoć obrati se0 korisničkoj podršci.

KAKO MOGU PROMIJENITI NAČIN UPLATE?

Idi na ‘Uplata’ gdje možeš izabrati način uplate dostupan s padajućeg izbornika, a možeš izabrati i već postojeći način plaćanja s popisa koji je korišten na tvom računu.

KAKO MOGU IZBRISATI SPREMLJENU KREDITNU/DEBITNU KARTICU?

Ako želiš ukloniti karticu, obrati se našoj korisničkoj podršci. Ako je kartica upotrebljavana unutar 6 mjeseci, potrebno je odraditi verifikaciju kako bismo ju mogli ukloniti. Osim ako se ne radi o pretplatnoj kartici kao što je Paysafecard.

KAKO MOGU IZVRŠITI UPLATU?

Uplatiti možeš brzo i jednostavno klikom na trenutno stanje sredstava (ako koristiš kućno računalo ili laptop) ili na znak ‘+’ (ako koristiš mobilni uređaj), nakon čega se otvara pop-up prozor za uplatu. Ovdje možeš izabrati željeni način plaćanja i iznos, kao i sve dostupne bonuse za uplatu.

ŠTO JE 3D-SECURE?

3D-secure sigurnosna je funkcija koju prilikom plaćanja preko interneta primjenjuje banka koja ti je izdala Visa/Mastercard karticu. To ti omogućuje dodatnu sigurnost. 3D-secure funkcionira kao druga ‘šifra identifikacije’ gdje se, nakon unosa šifre CVC/CVV, mora izvršiti još jedna potvrda kako bi transakcija bila uspješno provedena.

MOGU LI IZVRŠITI UPLATU PUTEM NAČINA PLAĆANJA KOJI NIJE U MOJE IME?

Svi načini plaćanja koje koristiš na svom računu moraju zakonski pripadati tebi i nositi tvoje ime. Nije dopušteno koristiti način plaćanja registriran na tuđe ime.

NAPLAĆUJU LI SE NAKNADE NA UPLATU?

S naše strane nema naknada na transakcije.

IZVRŠIO/LA SAM UPLATU, ALI TO JOŠ NIJE PRIKAZANO NA MOM RAČUNU, GDJE JE NOVAC?

Uplate su uglavnom trenutačne. Međutim, razni faktori mogu utjecati na to, kao što je vrijeme uplate pa čak i kvaliteta internetske veze. U tim situacijama kad se uplata jednostavno ne prikaže na računu, sredstva će se pojaviti u roku od 48 sati ili će se vratiti u prethodno korišteni način plaćanja u roku od 5 radnih dana. Za dodatne informacije o tome molimo te da se obratiš korisničkoj podršci putem emaila ili chata.

SMIJEM LI POSUDITI KARTICU SVOG PRIJATELJA ZA UPLATU?

Dopušteno je koristiti samo one načine plaćanja koji su registrirani na tvoje ime. Uplate od treće strane nisu dozvoljene ni pod kojim okolnostima.

ISPLATE

KAKO MOGU ZATRAŽITI ISPLATU?

Možeš zatražiti isplatu klikom na stanje sredstava (ako koristiš kućno računalo ili laptop) ili na znak ‘+’ (ako koristiš mobilni uređaj), koji će otvoriti pop-up prozor za plaćanje. Odaberi ‘Isplata’ te zatim način plaćanja i iznos koji želiš podići. Imaj na umu da ćemo, u skladu s našom inicijativom protiv pranja novca, uvijek nastojati da ti sredstva isplatimo putem načina inicijalne uplate.

ZAŠTO MOJA ISPLATA JOŠ NIJE OBRAĐENA?

Ako je prošlo više od 24 sata, a tvoja isplata još čeka odobrenje, provjeri svoj email račun kako bi utvrdio je li zatražena dodatna provjera računa prije odobrenja isplate. Ako to nije slučaj, obrati se korisničkoj podršci.

ZAŠTO NE MOGU ISPLATITI SVOJ BONUS?

Prije nego što se pretvori u pravi novac koji se može isplatiti, bilo koji bonus imat će određene uvjete koji je potrebno ispuniti. Molimo pogledaj naše Uvjete o bonusu za više informacija o uvjetima odigravanja tvog bonusa.

KOJI JE MINIMALNI IZNOS ZA ISPLATU?

Minimalni iznos za isplatu je 50kn.

ŠTO JE IBAN?

IBAN je kratica za Međunarodni broj bankovnog računa. Kada zatražiš isplatu putem bankovnog prijenosa, u nekim ćeš slučajevima, ovisno u kojoj zemlji se banka nalazi, trebati unijeti svoj IBAN i SWIFT (šifra Društva za međunarodnu međubankarsku financijsku telekomunikaciju)/BIC (identifikacijski kod banke).

Navedene informacije nužne su ako želiš vršiti transakcije putem strane banke. IBAN obično započinje sa šifrom države (primjer: HR ili DE) i završava brojem tvog računa.

ŠTO JE SWIFT?

SWIFT, poznat i kao BIC, je šifra tvoje određene banke, a svrha mu je provedba transakcije na odgovarajuću banku. Svoj IBAN i SWIFT/BIC uglavnom možeš pronaći na svom internetskom bankarstvu. Ako ih ne možeš pronaći, kontaktiraj svoju banku putem emaila ili telefona i zatraži podatke.

ŠTO ZNAČI 3. STRANKA I ZAŠTO NIJE DOPUŠTENA?

3. stranka jest fizička ili pravna osoba koja nije dio našeg poslovnog odnosa. 3. stranku spominjemo u smislu načina plaćanja koji nije pod tvojim imenom. Prema pravilima imaš pravo koristiti načine plaćanja samo u svoje ime. Strogo je zabranjeno koristiti način plaćanja 3. stranke na svom računu jer bi isto moglo dovesti do zatvaranja tvog računa.

PROMOCIJE I BONUSI

MOGU LI DOBITI BESPLATNI BONUS?

Rizkov sustav nagrada je automatiziran, ne nudimo besplatne bonuse preko naše korisničke podrške. Captain Rizk jako se potrudio da bonusi i sve ostale nagrade na Rizku budu automatski dodijeljene putem Wheel of Rizka i svih ostalih fantastičnih promocija.

KAKO FUNKCIONIRAJU BONUSI U RIZKU?

U većini slučajeva, bonuse u obliku pravog novca možeš preuzeti iz svog pretinca nagrada bez potrebe da izvršiš uplatu. Međutim, bonusi na uplatu se mogu ostvariti samo putem određene uplate. Kako bi se izvršila njegova aktivacija, prilikom procesa uplate svakako odaberi željeni bonus.

NE MOGU NAĆI SVOJE BESPLATNE VRTNJE. ŠTO TREBAM UČINITI?

Tvoje besplatne vrtnje pojavit će se u tvom pretincu nagrada. Jednostavno pristupi svojim nagradama preko izbornika s lijeve strane i klikni na ikonu besplatne vrtnje u pop-up prozoru da ih preuzmeš.

KOJI SU UVJETI ODIGRAVANJA ZA BONUS?

Uvjeti odigravanja odnose se na to koliko puta igrač mora odigrati ranije preuzeti bonus iznos, a sve kako bi ga pretvorio u stvarni novac koji se može isplatiti.

ŠTO SU BESPLATNE VRTNJE?

Besplatne vrtnje su poklonjene vrtnje koje se mogu iskoristiti na casinu, uz naznaku da je vrijednost vrtnji unaprijed određena, a ulozi istih neće se oduzeti od tvog stanja stvarnog novca.

GDJE MOGU VIDJETI KOJE PROMOCIJE I BONUSI SU MI DOSTUPNI?

Sve naše promocije mogu se pronaći na Rizk Insider podstranici, gdje možeš doći preko izbornika s lijeve strane. Također, kad imamo promocije u kojima možeš sudjelovati, šaljemo redovne obavijesti putem svih kanala, kao što su email i SMS, uključujući poruke u pretincu ‘Moj račun’. Stoga, ne zaboravi se prijaviti i pratiti poruke na svom računu.

KAKO MOGU VIDJETI KOLIKO MI JE PREOSTALO OD UVJETA ODIGRAVANJA?

Preostali iznos uvjeta odigravanja aktivnog bonusa možeš provjeriti u pretincu ‘Moj račun’ navigacijom u izborniku s lijeve strane.

MOGU LI IZVRŠITI ISPLATU AKO IMAM AKTIVAN BONUS NA SVOM RAČUNU?

Možeš isplatiti bilo koji raspoloživi iznos koji nije povezan sa sredstvima bonusa. Niti jedan aktivni bonus nećeš moći isplatiti prije nego što ispuniš utvrđene uvjete odigravanja.

POSTOJI LI MAKSIMALAN ULOG ZA IGRANJE S AKTIVNIM BONUSOM?

Prilikom igranja s aktivnim bonusom ne možeš uložiti više od 25kn po vrtnji.

ZAŠTO NE DODJELJUJETE BONUSE KAD IH ZATRAŽIM PUTEM CHAT PODRŠKE ILI EMAILA?

Uslijed našeg automatiziranog sustava nagrađivanja uz penjanje po razinama i Wheel of Rizka, ne nudimo bonuse putem chat podrške ili emaila. Time omogućujemo da naše casino iskustvo bude pošteno i zabavno za sve korisnike.

CASINO IGRE

ŠTO JE RTP?

Teoretski postotak povrata igraču (RTP) izraz je koji opisuje postotak svih uloga koji će igra/slot kroz osvojene dobitke vratiti igračima. Primjerice, ako je u igri ulog 1 kn po vrtnji, na stotinu vrtnji s 95% RTP-a igrač može očekivati da će kroz dobitke povratiti 95 kn. Važno je napomenuti kako se RTP mjeri na više milijuna vrtnji. Drugim riječima, kod malog broja vrtnji može doći do velikih odstupanja RTP-a. Rizkov širok raspon igara ima niz različitih RTP-ova. RTP svake igre može se pronaći unutar same igre klikom na ‘?’, gdje je vidljiv indeks informacija o igri.

KAKO MOGU PRONAĆI PRAVILA IGRE?

Pravila igara mogu se naći izravno unutar svake igre klikom na ikonu ‘?’ ili ‘i’. Tamo se nalaze sva pravila igre i smjernice za tu određenu igru.

ŠTO TREBAM UČINITI AKO NE MOGU OTVORITI IGRU?

Poteškoće prilikom pokušaja pokretanja igre mogu imati nekoliko različitih uzroka. Prije nego što nam se obratiš, pokušaj isprobati sljedeće korake za rješavanje problema:

• Dvaput provjeri je li tvoj preglednik ažuriran. Ako nije, molimo ažuriraj preglednik.

• Pokušaj očistiti predmemoriju i kolačiće sa svog web-preglednika.

• Provjeri je li tvoj Flash Player ažuriran.

Ako si isprobao gore navedene korake, a igra i dalje ne funkcionira, pokušaj s drugim web preglednikom. Savjetujemo da za najbolje iskustvo koristiš Google Chrome ili Mozilla Firefox. Ako se problem pojavljuje na više preglednika, pokušaj ponovno pokrenuti računalo/mobilni uređaj ili internetsku vezu.

Ukoliko problem i dalje postoji ili primiš bilo kakve poruke o pogrešci, savjetujemo ti da stupiš u kontakt s našom korisničkom podrškom kako bismo zajedno pokušali riješiti poteškoću.

KAKO MOGU VJEROVATI DA SE REZULTATI IGARA GENERIRAJU NASUMIČNO?

Svaku igru i automatski generator slučajnih brojeva (RNG) certificirao je neovisni laboratorij ovlašten od strane Ministarstva financija Republike Hrvatske.

RNG je odgovoran za rezultate pojedinih igara, što je potpuno slučajno i nepristrano, bez obzira koju igru igraš. Rizk nikad neće ponuditi igre ili pružatelje igara koji nisu strogo testirani i certificirani kao vjerodostojni.

MOJA VRTNJA IGRE JE PREKINUTA/ZAPELA. ŠTO SAD?

Ponekad loša internetska veza ili prekinuta igra mogu uzrokovati pad sustava. Kad se to dogodi, možeš jednostavno ponovo otvoriti igru i vrtnja igre na čekanju automatski će se nastaviti tamo gdje je stala. Imaj na umu da za nastavak vrtnje igre moraš ponovo otvoriti igru na istom uređaju na kojem si ranije igrao/la.

Ako problem postoji i prilikom ponovnog otvaranja igre, bilo bi dobro očistiti predmemoriju i kolačiće iz svog web preglednika prije nego što pokušaš ponovno igrati. Alternativno, možeš poslati email našoj korisničkoj podršci i zatražiti da istraže određenu vrtnju igre i pomognu ti oko problema. Molimo u tom slučaju pomogni našem stručnjaku za korisničke usluge pružanjem sljedećih informacija o vrtnji igre:

• Naziv igre

• Datum i vrijeme za vrtnju igre

• Koliki je ulog po vrtnji

• Tvoje stanje sredstava u tom trenutku

• Uređaj na kojem si igrao/la

• Sve ostale informacije kojih se možeš sjetiti u vezi vrtnje igre

IGRE SE UČITAVAJU SPORO. ZAŠTO?

Sporo učitavanje može imati nekoliko različitih uzroka. Prije nego što nam se obratiš, pokušaj isprobati sljedeće korake za rješavanje svog problema:

• Provjeri internetsku vezu. Ako imaš lošu vezu, igre će vjerojatno biti jako spore.

• Obavezno preuzmi najnoviju verziju preglednika. Za najbolje iskustvo savjetujemo korištenje preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox.

• Dvaput provjeri imaš li instaliranu najnoviju verziju Flash Playera.

• Pokušaj očistiti predmemoriju i kolačiće s računala/mobilnog telefona.

ŠTO JE TAMNA STRANA I KAKO ĆE UTJECATI NA MOJE IGRANJE?

Dok igraš s bonusom, nećeš imati mogućnost igrati bilo koju igru iz kategorije ‘Tamna Strana’. Uvjeti odigravanja tvojih bonus sredstva ispunjavati će se u postotku od 0% na igrama navedenima u ovoj kategoriji tj. neće se ispunjavati.

TEHNIČKA PITANJA

ŠTO TREBAM UČINITI KAD MI OSTVARENI DOBICI NISU DODANI NA STANJE RAČUNA?

Obrati se našoj korisničkoj podršci putem chata ili emaila i mi ćemo izvršiti detaljnu provjeru.

Igra koju želim igrati neprestano se učitava, što trebam učiniti?

Loša funkcionalnost može imati nekoliko uzroka. Prije nego nam se obratiš za pomoć, pokušaj isprobati sljedeće korake koje bi mogle riješiti tvoj problem:

• Provjeri svoju internetsku vezu. Ako je loš signal, igre će se vjerojatno sporo učitavati.

• Obavezno preuzmi najnoviju verziju preglednika. Za najbolje iskustvo savjetujemo korištenje Google Chrome ili Mozilla Firefox preglednika.

• Dvaput provjeri imaš li instaliranu najnoviju verziju Flash Playera.

• Pokušaj očistiti predmemoriju i kolačiće s računala/mobilnog telefona.

KAKO MOGU IZVRŠITI OPĆE KORAKE ZA OTKLANJANJE SMETNJI?

Ponovno pokreni preglednik – time ćeš prekinuti neispravnu sesiju preglednika.

Čišćenje predmemorije i kolačića – Idi u ‘Postavke’ preglednika, zatim klikni na ‘Povijest’ i očisti podatke o pretraživanju/kolačiće.
Napomena: Ove će se postavke prikazati različito od preglednika do preglednika, a neke će čak dati i mogućnost odvojenog čišćenja C&C-a.

Promijeni preglednik da utvrdiš odnosi li se problem samo na preglednik ili šire. Ako utječe i na drugi preglednik, pokušaj ponovno pokrenuti uređaj koji koristiš ili čak ponovo pokreni internetsku vezu.

Pokušaj koristiti drugi uređaj.

Ako nijedan od sljedećih koraka ne riješi tvoj problem, obrati se našoj korisničkoj podršci putem chata ili emaila i dat ćemo sve od sebe da ti pomognemo.

KAKO MOGU OTVORITI SVOJU KONZOLU PREGLEDNIKA I ZAŠTO TO TREBAM UČINITI?

Konzola preglednika dodatni je prozor na našoj web stranici koji nam detaljnije pokazuje prirodu bilo kakvih tehničkih problema koje imaš.

To je dodatni izvor informacija koji našoj korisničkoj službi može pomoći da otkrije što uzrokuje tvoj tehnički problem. Stoga slijedi dolje navedene korake:

• Za otvaranje na Windows-ima / Linux-u → pritisni Ctrl + Shift + J

• Za Mac → Cmd + Opt + J

Konzolu možeš otvoriti i desnim klikom na web stranici, zatim izaberi ‘Istraži’. Kad se na desnoj strani preglednika pojavi dodatni prozor, na vrhu tog prozora klikni ‘Konzola’ i napravi snimku cijelog zaslona.